Školní speciální pedagog: Mgr. Iveta Herčíková E -mail: hercikova@3zsslany.cz
Osobní schůzku je nutné si předem domluvit, nejlépe e-mailem.
Pracovna speciálního pedagoga je v přízemí vpravo vzadu za kanceláří školy.
Ke školnímu speciálnímu pedagogovi se žáci dostávají po depistáži ve třídě, na doporučení učitele, na žádost rodičů i na základě vlastního přání. Školní speciální pedagog se řídí etickým kodexem a je vázán mlčenlivostí.
Školní speciální pedagog se zaměřuje na:
· poskytování podpory pro žáky vyžadující podpůrná opatření v průběhu vzdělávání
· vytváření plánu pedagogické podpory a pomoc při realizaci individuálního vzdělávacího plánu
· provádění diagnostické intervenční činnosti zaměřené na kontaktní činnosti s jedinci a skupinami žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
· vyhledávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami a jejich zařazení do speciálně-pedagogické péče
· screeningové šetření u žáků 1. stupně-zhodnocení úrovně dílčích percepčních a motorických funkcí, které jsou podkladem pro osvojování čtenářských dovedností, psaní i matematiky.
· diagnostika školní připravenosti
· reedukační a intervenční činnosti v prostředí školy
· konzultace se žáky, rodiče a pedagogy
· spolupráci se školskými poradenskými zařízeními
Pokud vzejde potřeba individuální speciálně pedagogické péče, budeme Vás vždy předem kontaktovat a žádat formou individuálního souhlasu.
S čím se můžete na školního speciálního pedagoga obrátit a co Vám může poskytnout:
Rodiče mohou se školním speciálním pedagogem individuálně konzultovat:
· výukové problémy dětí;
· použití metod reedukace specifických poruch učení a forem práce v domácím prostředí;
· doporučení vhodných pomůcek a podpůrných opatření,
· trénink problémových oblastí;
Děti/žáci mohou školního speciálního pedagoga vyhledat, když mají problémy s učením, nevědí, jak se učit, mají potíže se soustředěním apod. Mohou využít:
· individuální konzultace při studijním selhávání, při specifických či nespecifických poruchách učení či při výchovných obtížích a poruchách chování;
· pravidelné individuální hodiny reedukace (náprav) jako žák se specifickými poruchami učení;
Pedagogové mohou úzce spolupracovat se školním speciálním pedagogem a konzultovat:
· individuálně výukové a výchovné problémy žáků;
· volbu vhodných výukových metod a strategií spolu s formou reedukace;
· podporu a pomoc při vytváření i vyhodnocování individuálních vzdělávacích plánů a plánů pedagogické podpory pro žáky;
· cílenou formu podpory u jednotlivých žáků ve spolupráci s asistentem pedagoga
PŘIJMEME
ASISTENTA / ASISTENTKU PEDAGOGA na úvazek 0,50 (tj. 20 hodin týdně). Podmínkou je středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou (výhodou škola pedagogického směru, nebo vzdělání doplněné o kurz asistenta pedagoga). Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Nástup od 1. 12. 2024
Životopis zasílejte elektronicky na reditel@3zsslany.cz
Jsou-li v zimě po cestách ledy, podaří se výborně zelí.
Studený prosinec se sněhem dá žito na každé výšině.
1. hod: 8.00 - 08.45
2. hod: 8.55 - 09.40
3. hod: 10.00 - 10.45
4. hod: 10.55 - 11.40
5. hod: 11.50 - 12.35
6. hod: 12.45 - 13.30
7. hod: 13.40 - 14.25
8. hod: 14.35 - 15.20